top of page

IT üzemeltetés

Az informatikai üzemeltetés szolgáltatásunkat az ITIL (IT Infrastructure Library) iparági ajánlása szerint valósítottuk meg.

 

A szerződéskötést minden esetben az informatikai rendszer teljes felmérése előzi meg. A felmérés során tudomásunkra jutott információk alapján az ügyféllel együtt az informatikai rendszer egyes komponenseit biztonsági osztályokba soroljuk és meghatározzuk a szolgáltatási szinteket más néven SLA–kat. (Service Level Agreement). Ettől kezdve az üzemeltetési szolgáltatásunk SLA-k alapján történik. A kialakított rendszer, és szakembereink több mint 20 éves üzemeltetési tapasztalata lehetővé teszi, hogy az ITBS Kft. pár gépes kisvállalkozástól egészen a több száz gépes vállalati rendszerekig kiváló minőségben üzemeltessen informatikai rendszereket.

 

Az üzemeltetés során nemcsak egyszerűen biztosítjuk a zavartalan működést, hanem egyúttal "gazdájává válunk" a rendszernek: a felhasználókkal, informatikai vezetőkkel folyamatosan egyeztetve tájékoztatjuk őket a rendszerük aktuális állapotáról, felhívjuk figyelmüket az egyes hiányosságokra, illetve javaslatot is adunk a jövőbeni fejlesztésekre. Más szóval szolgáltatásunk nem csak incidenskezelést, hanem problémakezelést, változáskezelést és konfigurációkezelést is tartalmaz.

bottom of page